Svømmecenter Vesthimmerland

Velkommen til Svømmecenter Vesthimmerland i Aars.

Indgang/armbånd

• Du får udleveret et armbånd senest den dag, du skal starte til svømmeundervisning. Armbåndet udleveres af svømmeklubben. Armbånd er kodet, så du tidligst kan gå til omklædning, 20. min før undervisning starter. Armbåndet benyttes også til at låse dit skab i omklædningsrummet.
  • Du skal returnere dit armbånd ved sæsonafslutning, eller når du ikke længere ønsker at være medlem af Aars Svømmeklub.

Omklædning og bad

• ALLE dine ejendele inkl. sko/jakke, håndklæde og evt. shampoo skal være i dit skab, mens du er i svømmehallen.
  • Det er tilladt at tage sit håndklæde med ud i svømmehallen, der er IKKE plads til alle håndklæder i bruserummet.
  • Mobiltelefon skal være slukket i omklædning, man må ikke benytte sin mobiltelefon ved venteophold i omklædningsrummet.
  • Du skal vaske dig fra top til tå uden badetøj, inden du deltager i undervisningen. Vask skal gentages efter toiletbesøg.

Bassinerne

Gode råd når du færdes i svømmehallen

• For at undgå vand i øjnene vil det være en god ide, at investere i et par svømmebriller.
  • Tag ikke værdigenstande med i svømmehallen, da øreringe, halskæder osv. nemt kan blive væk.
  • Har du langt hår, bør du sætte det op med hårelastik eller bruge badehætte.