AquaCamp i uge 27

hos Aars Svømmeklub 1.-3. juli 2013 (uge 27)

AquaCamp er for alle børn i alderen 7-12 år, og du behøver ikke være medlem af svømmeklubben.

Du skal møde mandag til onsdag kl. 9.00-15.00, hvor der vil være masser af sjov i svømmehallen sammen med vores søde og rutinerede trænere. Her vil være mange aktiviteter i vand og på land, og alt efter vejret også en masse udendørs aktiviteter.

I løbet af en dag vil der være varierende aktiviteter i svømmehallen, indendørs og udendørs f.eks. svømmeundervisning, boldlege, udspring, lidt fra synkron, fangelege, skattejagt, mini-OL og førstehjælp. Vi vil holde en frokost pause hvor vi spiser vores medbragte madpakke.

Udover madpakke, skal du derfor huske badetøj, indendørs og udendørs tøj og sko samt godt med håndklæder. Klubben sørger for frugt og saft.

Der vil være mulighed for pasning mellem kl. 8 og 9 om morgenen og afhentning mellem kl. 15 og 16 om eftermiddagen.

Du vil få en flot AquaCamp t-shirt, AquaCamp diplom og en flot goodiebag med mange gode sager :-).

Du kommer i godt selskab med vores søde og erfarne trænerteam bestående af Nikolaj, Line, Amalie, Benjamin, Louise, Charlotte, Emma, Katrine, Mathias og Klara samt lederne Julie og Carina.

Vi ses i Aars Svømmehal, Himmerlandsgade 25, 9600 Aars.

Bor du i Vesthimmerlands Kommune, kan du tilmelde dig vores Aqua Camp og få rabat hos Vesthimmerlands Ungdomsskole på http://www.ungivhk.dk/undervisning/

Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte Julie Holten Hansen på telefon 2673 4537.

Vi glæder os til at se dig til nogle våde og sjove dage.

Med sportslig hilsen
Aars Svømmeklub