UDSÆTTES - Flipper Cup 2021

UDSÆTTES TIL ET SENERE TIDSPUNKT - NY DATO KOMMER SENERE

Invitation til Flipper Cup 2021 lørdag den 11. december 2021 i Aars Svømmehal.

Du har nu mulighed for at deltage i klubbens eget super hyggelige Flipper Cup stævne den 11. december i Aars Svømmehal.

Lidt om Flipper Cup
Flipper Cup er et begynderstævne kun for klubbens børneholdssvømmere, hvor du kan prøve at deltage i et rigtigt stævne. Det bliver et sjovt og spændende stævne, hvor der er medaljer til alle deltagere.

Flipper Cup er for Begyndere, Let Øvede, Øvede, Hop og Svøm og Super Teens.

Alle svømmere kan deltage, uanset om du svømmer med eller uden bælte og luffer - eller om du kan hoppe fra kanten eller ej - alle er velkomne!
Programmet for dagen:
Kl. 12.15-12.30: Adgang til omklædning
Kl. 12.30-13.00: Opvarmning til Flipper Cup

Kl. 13.00-14.30 Flipper Cup stævnet afvikles

Tilmeld dig til Flipper Cup under Event på hjemmesiden http://www.aars-svommeklub.dk/senest d. 5. december 2021
Du kan se hvad trænerne har anbefalet, at de forskellige hold kan stille op i løbsprogrammet til Flipper Cup nedenfor.
Løbsliste til Flipper Cup:

Det anbefales, at hver svømmer tilmelder sig 2-4 løb.

Svømmeregler:

Der ingen krav om at starte på skamlen, alle svømmere må starte i vandet, som aftales med træneren.Ved 50 meter løb er der ingen krav om, at kunne lave en vending - svømmeren skal bare røre væggen efter 25 meter, inden der svømmes videre.I Fri bestemmer svømmeren helt selv, hvilken stilart der svømmes - de fleste vælger at svømme crawl. I Ryg bestemmer svømmeren også helt selv, hvordan der svømmes , men det skal dog være på ryggen - de fleste vælger at svømme rygcrawl.

Medbring følgende til Flipper Cup:

1-2 håndklæder T-shirt og shorts til når du ikke svømmer Drikkedunk Lidt madSvømmebriller og badehætte (hvis du har det) Svømmetøj

Spørgsmål kan rettes til din træner eller cheftræner Dan Nielsen på tlf. 2065 0067.

Trænere og bestyrelse i Aars Svømmeklub

Hovedsponsor

07.12.2021
11.12.2021 kl. 12.15 - 11.12.2021 kl. 15.30