Aars Svømmeklubs bemandingsplan til Kimbrerfesten 2024


VIGTIGE OPLYSNINGER:

  • Husk at møde op 10 min. før din vagt.
  • Ved indgangen siger du blot hvilken vagt du har i anlægget, hvorefter du får adgang.
  • Der er en øl/vand til alle hjælpere, ligesom der er grønne og blå T-shirt, der ligger i skuret ved opvaskevognen/Stakladen. 
  • Husk at hjælpe med rengøring i området omkring jeres vagt. 


KONTAKTPERSON VEDR. BEMANDINGSPLAN:


BEMANDINGSPLAN:

1. Mandag den 2. september kl. 16:30-20:30 - mødested Terrassen i anlægget

Opgave: Hente borde og diverse. 25 borde skal placeres udenfor Revy teltet - husk to biler med trailer.
Kontaktpersoner: Claus

  1. Søren Lauridsen (har bil og trailer)
  2. Tobias Lauridsen 
  3. Niels Norre (har bil og trailer)

2. Tirsdag den 3. september kl. 17:00-20:30 - mødested Terrassen i anlægget

Opgave: Hjælpe elektriker med diverse opgaver (skal være voksne)
Kontaktpersoner: Claus

  1. Steffen Brandt Jensen
  2. Marcus Nørtoft
  3. Kristian Ølgaard
  4. Rasmus

3. Onsdag den 4. september kl. 17:00-20:00 - mødested Terrassen i anlægget

Opgave: Udlægning af plader og tæpper. 
Kontaktpersoner: Claus

  1. Søren Lauridsen (har bil og trailer)
  2. Tobias Lauridsen
  3. Martin Diget
  4. Anatoli

4. Torsdag den 5. september kl. 17:00-21:00 - mødested Stakladen i anlægget

Opgave: Køkkentjans, opvask m.m. - primært betjening af industriopvaskemaskine (ingen madlavning)

  1. Tanja Ø. Kristensen
  2. Ejnar Ø. Kristensen

5. Torsdag den 5. september kl. 21:00-00:30 - mødested Stakladen i anlægget

Opgave: Køkkentjans, opvask m.m. - primært betjening af industriopvaskemaskine (ingen madlavning)

  1. Anatoli
  2. Bitten Lehmann (kommer efter modeshow)

6. Fredag den 6. september kl. 18:00-22:30 - mødested Terrassen i anlægget

Opgave: Salgspersonale til Terrassebaren (en skaffer må gerne være under 18 år).

  1. Mette Bindslev
  2. Eva Pedersen
  3. Lise
  4. Lone Anderson
  5. Mette Behrentz Jensen
  6. Mette Behrentz Jensens søster
  7. Hollie Sørensen

7. Fredag den 6. september kl. 22:30-02:30 - mødested Terrassen i anlægget

Opgave: Salgspersonale til Terrassebaren (en skaffer må gerne være under 18 år).

  1. Carina Kjær
  2. Alf Kjær Andersen
  3. Emma Kjær
  4. Inge-Marie Krøier Sørensen
  5. Jimmy Krøier Sørensen
  6. Allan Bach Nielsen
  7. Jette Binderup

8. Lørdag den 7. september kl. 11:00-14:00 - mødested baren i Stakladen i anlægget

Opgave: Salgspersonale til baren i Stakladen og Kutter 

  1. Bente Hvass
  2. Birgitte Rytger Knudsen
  3. Mark Valsted Knudsen
  4. Ann

9. Lørdag den 7. september kl. 14:00-18:00 - mødested baren i Stakladen i anlægget

Opgave: Salgspersonale til baren i Stakladen og Kutter

  1. Birgitte Rytger Knudsen
  2. Mark Valsted Knudsen
  3. Ann
  4. Søren Lauridsen (til 17:15)
  5. Ida Teilberg
  6. Preben Hansen

10. Lørdag den 7. september kl. 18:00-22:00 - mødested baren i Stakladen i anlægget

Opgave: Salgspersonale til baren i Stakladen og Kutter samt Køkkentjans, opvask m.m. - primært betjening af industriopvaskemaskine (ingen madlavning)
Kontaktpersoner: Ilona og Henrik

  1. Kurt Hjort
  2. Danny Ølgaard
  3. Susanne Ølgaard
  4. Søren Nørtoft
  5. Tobias Vestby
  6. Kasper Ølgaard (skaffer/afrydder)
  7. Maria Borg Andersen (fra ca. kl. 20:00)
  8. Gert Sørensen
  9. Mangler (fra kl. 18:00-20:00)

11. Lørdag den 7. september kl. 22:00-02:30 - mødested baren i Stakladen i anlægget

Opgave: Salgspersonale til baren i Stakladen samt Køkkentjans, opvask m.m. - primært betjening af industriopvaskemaskine (ingen madlavning)

  1. Søren Nørtoft
  2. Mathias Johansen
  3. Nikolaj Rygter Knudsen
  4. Matias Kjær
  5. Kristian Ølgaard
  6. Maria Borg Andersen
  7. Tobias Vestby

12. Lørdag den 7. september kl. 13:00-20:00 - mødested baren i Stakladen i anlægget

Opgave: Køkkentjans, opvask m.m. - primært betjening af industriopvaskemaskine (ingen madlavning)

  1. Lærke Rygter Knudsen (kl. 13:00-18:00)
  2. Laura (kl. 14:30-18:00)
  3. Heidi Schefe (kl. 17:00-20:00)

15. Lørdag den 7. september kl. 11:30-16:30 - mødested Terrassen i anlægget

Opgave: Salgspersonale til Tippibaren.

  1. Charlotte Toft
  2. Lone Østrup (indtil ca. kl. 14:45)

16. Lørdag den 7. september kl. 16:30-22:00 - mødested Terrassen i anlægget

Opgave: Salgspersonale til Tippibaren.

  1. Peter Højgaard Sørensen
  2. Bjørg Højgaard Sørensen

17. Lørdag den 7. september kl. 22:00-02:30 - mødested Terrassen i anlægget

Opgave: Salgspersonale til Tippibaren.

  1. Hanne Madsen
  2. Allan Bach Nielsen

18. Søndag den 8. september kl. 18:00-22:00 - mødested Fru Larsen i anlægget

Opgave: Hjælpe komiteen samt overværter med nedtagning og oprydning i teltene.
Kontaktpersoner: Claus og Frans 

  1. Morten Saxov
  2. Ulrik Dam

19. Mandag den 9. september kl. 09:00-15:00 - mødested Terrassen i anlægget

Opgave: Hjælpe komiteen samt overværter med diverse oprydning mm.

  1. Peter Højgaard Sørensen
  2. Jeanette B. Sveistrup (fra 9 til ca. kl. 12)
  3. Martin  (fra 9 til ca. kl. 12)

21. Mandag den 9. september fra kl. 15:00 - mødested Terrassen i anlægget

Opgave: Hjælpe komiteen samt overværter med diverse oprydning mm.

  1. Susanne Ølgaard
  2. Danny Ølgaard
  3. Martin Mogensen (fra ca. kl. 16:45)
Hold i dag

Følg med

Nyheder - Vis alle

Events - Vis alle

Instagram