LDM / Landsdelsmesterskaberne 2019

Invitation til LDM /Landsdelsmesterskaberne 2019

Skal du have forbrændt juleferiens lækkerier? Så skal du med til LDM 2019!

DATO
Den 5.-6. januar 2019.

STED
Hobro Idrætscenter
Amerikavej 9
9500 Hobro

TIDER
Busafgang fra Aars Svømmehal kl. 6.30 lørdag den 5. januar.
Samme program for både lørdag og søndag:
Kl. 7.30: Opvarmning
Kl. 8.00: Ledermøde
Kl. 8.20: Officialsmøde
Kl. 9.30: Stævnestart
Stævnet forventes at være færdig en gang søndag eftermiddag. (lidt mere præcis tid kommer)

Stævnet afvilkes igen i år med overnatning, hvilket vi selvføgelig deltager i.

Det er helt op til dig, hvad du helst vil svømme, men maks 6 løb pr. svømmer, og husk nu at fordele dine løb på begge dage. Du kan blive udtaget til LM i 4 løb. (Bemærk at der til LM ikke svømmes 400 og 800 m. løb).

Vi ser rigtig gerne, at du deltager til LDM begge dage, men hvis det ikke er muligt for dig, så snak med din træner om det, så finder vi ud af det.

GRUPPEINDDELING

Du kan stille op i følgende discipliner:

Der er medalje til nummer 1, 2 og 3 i hver disciplin i hver gruppe.

OFFICIALS
Aars svømmeklub skal stille med 2 officials begge dage, som skal have mindst modul 2, idet der anvendes el-tidtagning til stævnet - jeres hjælp som officials er meget værdsat!

LM

Ved tilmelding skal du huske at krydse af, om du kan deltage til LM den 2. - 3. marts i Ikast – det er nødvendigt, fordi vi skal melde svømmere ind få dage efter LDM.

OVERNATNING

Vi kommer til at bo på Idrætscenteret, en skole eller lignende.
Til overnatning får du brug for et liggeunderlag/enkelt luftmadras (hvis du har en dobbelt med, skal du have lavet aftale om at sove sammen med en anden svømmer), sovepose eller dyne. Vi får al mad på skolen/i hallen – incl. snack/frugt. Du skal selv medbringe müslibar og lign. Ligeledes skal du medbringe håndklæder, toiletsager, badehætte, svømmebriller, badetøj, T-shirt og shorts, indendørs sko eller klipklapper.

Du må godt medbringe lidt slik til lørdag aften, når svømningen er færdig.

DET ER OGSÅ MULIGT KUN AT VÆRE DER 1 DAG!

Hvis I har nogle spørgsmål, skal I være meget velkomne til ar kontakte Dan - hvis I ikke kan fange ham i hallen, har han tlf. 20 65 00 67.

Vi håber meget, at I har lyst til at deltage ved dette super fede weekendstævne!

Os på kanten

03.12.2018