Jubilæumsfest

Aars Svømmeklub slutter jubilæumssæsonen af med en hyggelig jubilæumsfest for nuværende og tidligere svømmere, trænere og ledere lørdag den 2. juni kl. 18:30.

Vi håber, at mange af jer kan deltage, selvom det er med kort varsel, og du er velkommen til at medbringe din bedre halvdel, hvis du ønsker det J

Vi har bestilt en lækker jubilæumsbuffet fra Aars Hotel til 179 kr. pr. person, dog 129 kr. for unge under 18 år. Drikkevarer er du velkommen til selv at medbringe, men der vil dog være lidt rød- og hvidvin samt øl og vand til gode priser.

Jubilæumsbuffet:

• Kyllingebryst på sprød forårssalat med mango og karrydressing

• Røget laks i pandekage

• Serrano skinke med melon

• Helstegt kalveinderlår

• Nakkesteg steg med rosmarin og timian

• Melonsalat samt bondesalat med hvidløgs mayonnaise

• Krydderkartofler og rødvinssaucer

• Rabarbertærte med cremefraiche

• Chokoladekage toppet med blød chokolade hertil jordbærskum

PS. Eftermiddagen den 2. juni står i børnenes og de unges tegn, hvor der både er udspring fra bassinkant, FlipperCup, havfruesvømning, en fed forhindringsbane samt afslutningsvis en holdkap for nuværende og tidligere konkurrencesvømmere.

Vi håber, at ser mange af jer til en hyggelig og afslappet fest for nuværende og tidligere svømmere, trænere og ledere den 2. juni.

Aars Svømmeklub

27.05.2018