LDM / Landsdelsmesterskaberne 2018

Invitation til LDM /Landsdelsmesterskaberne 2018

Skal du have forbrændt juleferiens lækkerier? Så skal du med til LDM 2018!

DATO
Den 6.-7. januar 2018.

STED

DGI-Huset Aabybro
Jens Møllers vej 3
9440 Aabybro

TIDER
Busafgang fra Aars Svømmehal kl. 6.10 lørdag den 6. januar.
Samme program for hver dag:
Kl. 7.30: Opvarmning
Kl. 8.00: Ledermøde
Kl. 8.20: Officialsmøde
Kl. 9.30: Stævnestart
Stævnet forventes at være færdig en gang søndag eftermiddag.

For anden gang nogensinde afvikles stævnet med overnatning, og fordi det var en succes sidst med overnatning, så gør vi det igen.

Det er helt op til dig, hvad du helst vil svømme, men maks 6 løb pr. svømmer, og husk nu at fordele dine løb på begge dage. Du kan blive udtaget til LM i 4 løb. (Bemærk at der til LM ikke svømmes 400 og 800 m. løb).

Gruppeinddelingen er som følger:

Du kan stille op i følgende discipliner:

Der er medalje til nummer 1, 2 og 3 i hver disciplin i hver gruppe.

Aars svømmeklub skal stille med 2 officials begge dage, som skal have mindst modul 2, idet der anvendes el-tidtagning til stævnet.

Ved tilmelding skal du huske at krydse af, om du kan deltage til LM den 10. og 11. marts i Ikast – det er nødvendigt, fordi vi skal melde svømmere ind få dage efter LDM.

Vi kommer til at bo på Aabybro skole. Til overnatning får du brug for et liggeunderlag/enkelt luftmadras (hvis du har en dobbelt med, skal du have lavet aftale om at sove sammen med en anden svømmer), sovepose eller dyne. Vi får al mad på skolen/i hallen – incl. snack/frugt. Du skal selv medbringe müslibar og lign. Ligeledes skal du medbringe håndklæder, toiletsager, badehætte, svømmebriller, badetøj, T-shirt og shorts, indendørs sko eller klipklapper.

Du må godt medbringe lidt slik til lørdag aften, når svømningen er færdig.

Vi håber meget, at I har lyst til at deltage ved dette super fede weekendstævne!

Os fra kanten

08.12.2017