LM / Landsmesterskaberne 2023
12.03.2023 kl. 00.00 - 12.03.2023 kl. 18.00
Vejle Svømmecenter
Invitation til LM /Landsmesterskaberne 2023
Her skal jer svømmere, som har kvalificeret jer fra LDM, tilmelde sig.

DATO
Den 10. - 12. marts

STED
Vejle svømmecenter

TIDER
Busafgang fra Aars Svømmehal kl. ..... fredag eftermiddag. TID KOMMER)
Program for dagene kommer senere.
Stævnet forventes at være færdig en gang søndag eftermiddag. (lidt mere præcis tid kommer)

GRUPPEINDDELING

Der er medalje til nummer 1, 2 og 3 i hver disciplin i hver gruppe.

HVAD DU SKAL SVØMME
Som udgangspunkt skal du svømme det, som du blev udtaget i til LDM. Jeres træner/trænere vil også tage en snak med jer om det.

MAD
Alle dagens store måltider fås til stævnet, men du skal selv medbringe snacks.

OFFICIALS
Aars svømmeklub skal stille med 2 officials begge dage, som skal have mindst modul 2, idet der anvendes el-tidtagning til stævnet - jeres hjælp som officials er meget værdsat!

OVERNATNING
Vi kommer til at bo på skole eller lignenede.
Til overnatning får du brug for et liggeunderlag/enkelt luftmadras (hvis du har en dobbelt med, skal du have lavet aftale om at sove sammen med en anden svømmer), sovepose eller dyne. Vi får al mad på skolen/i hallen – incl. snack/frugt. Du skal selv medbringe müslibar og lign. Ligeledes skal du medbringe håndklæder, toiletsager, badehætte, svømmebriller, badetøj, T-shirt og shorts, indendørs sko eller klipklapper.
Du må godt medbringe lidt slik til lørdag aften, når svømningen er færdig.

Hvis I har nogle spørgsmål, skal I være meget velkomne til ar kontakte Dan - hvis I ikke kan fange ham i hallen, har han tlf. 20 65 00 67.

MEGA, MEGA VIGTIGT!!!!
INDEN TORSDAG D. 22/1 skal du sende en mail til Dan (aars.dan@gmail.com). Her skal du fortælle ham, om du kommer med til LM.
Os på kanten
Aars Svømmeklub