2. Begynderstævne 2021
14.11.2021 kl. 13.00 - 14.11.2021 kl. 17.00
Vadum Svømmehal

Andet Begynderstævne 2021

Stævnet er supersjovt, de voksne omkring bassinet hjælper til og sørger for, at alle svømmere får en dejlig oplevelse. Yderligere er det en god mulighed for at lære både ens træner og holdkammerater endnu bedre at kende, at få lov til at svømme i en anden svømmehal og hygge meget.

DATO:
Søndag den 14. november 2021

STED:
Svømmeklubben Nord, Vadum Svømmehal
Søndermarken 20, 9430 Vadum

TIDER:

Afgang Aars: 12.10

Opvarmning: 13.00

Stævnestart: 14.00

PIRS:

100 kroner

SIDSTE TILMELDING:

I skal have jer tilmeldt senest d. 25. oktober.

HVAD SKAL JEG SVØMME?:

I skal vælge løb ud fra de følgende skabeloner. I skal hver især vælge 2-3 løb, som skal noteres i kommentarfeltet, når I tilmelder jer. Løbslisten er ens for alle årgangene.

LØB:
25 m fri drenge-piger (drenge er ulige løb, og piger er lige løb)
100 m fri drenge-piger
50 m bryst drenge-piger
Skills: 25 m brystsvømnings-indslag med begge hænder
25 m bryst drenge-piger
100 m bryst drenge-piger
50 m fri drenge-piger
25 m ryg drenge-piger
Skills 25 m brystben

MEDBRING:
Til et stævne skal man medbringe to håndklæder, shorts og t-shirt, drikkedunk, madpakke og svømmebriller samt badetøjet.

FORÆLDREKØRSEL:
Transport til og fra stævnet foregår ved forældrekørsel. Derfor må du meget gerne angive ved tilmelding, hvis du har mulighed for at køre.
HUSK at skriv, hvor mange der kan være i bilen udover chaufføren. Og vi har virkelig brug for jeres hjælp – som altid -)

Medmindre I er rigtig mange som tilmelder jer, ligesom sidst, så sørger vi for, at der er en bus til rådighed ?

OFFICIALS:
Igen har vi også brug for officials, så hvis der er nogle forældre, der vil hjælpe med det, så værdsættes det meget!

Mange hilsner

Aars Svømmeklub – og jeres trænere ?

Aars Svømmeklub