Vest lang Junior/Senior

Vest Langbane

Svømmer med kravtider

Automatisk genereret beskrivelse

Man ønske løb så man har 3 i   alt.

Automatisk genereret beskrivelse

Pris 650 kr. for Overnatning og forplejning fredag til søndag.

Husk hængelås til omklædningsskabene. Opbevaring af værdigenstande er på eget ansvar.

Overnatning Aarhus Swim tilbyder overnatning og bespisning under stævnet. Overnatning tilbydes fra fredag til lørdag på Kragelundskolen, Aage Jedichs Vej 3, 8270 Højbjerg og lørdag til søndag på Marselisborg Gymnasium, Birketinget 9B, 8000 Aarhus C. Grunden til at vi benytter både Kragelundskolen og Marselisborg Gymnasium er, at bookingen af Marselisborg Gymnasium blev ændret om fredagen grundet gymnasiefest, og vi derfor ikke kan benytte gymnasiet fredag til lørdag. Marselisborg Gymnasiums placering ift. Aarhus Svømmestadion gør, at vi dog finder det bedst at flytte overnattende svømmere ind lørdag morgen. Det er aftalt med SvømDanmark at stævnestart lørdag formiddag rykkes en halv time, så flytningen ikke skaber øget pres på klubberne.

Der er mulighed for overnatning fra fredag til søndag. Pladserne tildeles efter først til mølleprincippet. Der overnattes i klasselokaler og alt sengeudstyr skal selv medbringes. Indkvartering på Kragelundskolen kan tidligst ske fra fredag kl. (opdateres senere). Udtjekning af klasseværelser på Marselisborg Gymnasium skal være foretaget senest søndag kl. 15.00, og skal være i samarbejde med den overnatningsansvarlige fra Aarhus Swim, som befinder sig på skolen. Indkvarteringsreglementet er ophængt på skolen og SKAL efterkommes. Opbevaring af værdigenstande på skolen og i svømmehallen er på eget ansvar.

Forplejning tilbydes af Aarhus Swim, og der skal laves særskilt tilmelding til dette. Tilmeldingsark findes på Svømmetider. Forplejningen foregår i Solsalen, som ligger lige ved siden af svømmehallen.

08.02.2023
03.03.2023 kl. 12.00 - 05.03.2023 kl. 18.00