Klubmodul henter siden
Modul 1 - online Teams tidtager kursus
Tilmeldingsfrist er overskredet
Vi vil gerne have din hjælp et par gange om året som tidtager/official til interne og eksterne stævner.

Så er du ikke allerede tidtager, så tilmeld dig dette gratis online Teams tidtager kursus (modul 1) - minimumsalderen er 14 år
.

Indhold:
På kurset får du information om officials uddannelsens struktur, svømningens organisation, officials pligter og rettigheder, startprocedure, tidtagerens opgaver, tidtagning, stopur og el-tidtagning samt svømmearterne.

Varighed:
4 x 10-12 min E-læringsmoduler + 1,5 times online session på teams for op til 24 deltagere + instruktør fra Dansk Svømmeunion.
Materialer:
Stopur kan lånes af Aars Svømmeklub inden kurset ved henvendelse til cheftræner Dan Nielsen.
Vi anbefaler, at benytte Google Chrome til at gennemgå E-læringsmodulerne samt Teams.

Kursus bevis:
Dansk Svømmeofficials uddannelsesbevis.
Bemærkninger:
Deltageren skal have gennemgået alle 4 E-læringsmoduler før Teams webmødet med instruktør.
Deltageren skal have et rigtigt stopur med til Teams webmødet (mobil kan ikke benyttes).
Officials T-shirt vil blive sendt til klubben efterfølgende.
Aars Svømmeklub betaler deltagergebyret på 345 kr.

Evt. afmelding:
Afmelding kan ske frem til 8 dage før datoen for Teams webmødet, og foretages af deltageren via mail til: kursus@svoem.dk.

Praktisk undervisning:
Allerede lørdag den 11. december om eftermiddagen, kan du afprøve dine færdigheder med stopuret til vores interne Flipper Cup stævne i Aars Svømmehal. Tilmelding som official (tidtager) til Flipper Cup kan ske senere under Event på hjemmesiden.

Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte bestyrelsen eller trænerne i klubben.

Hovedsponsor
Tilmeldte
2 /24
Tilmeldingsfrist